Freitag, 8. Juni 2012

Tack!

Det här blir alltså första inlägg på svenska men det här inlägget är inte viktig för de i Tyskland så, ja :D
Kanske finns det någon som följer länken på facebook, annars så känns det i alla fall bra för mig att skriva det här även om ingen kommer läsa det :D

Idag var det alltså sista skoldagen.
Ett år har jag gått på Olympia nu. Idag slutar allt detta. Nästa året ska jag går tvåan i Tyskland.
Det blir mycket svårare, mycket jobbigare och jag är nästan helt säkert på att min nya klass inte kommer vara så bra som min klass här.

HU1 ni är bäst!

Tack för allt jag fick uppleva med er. Tack att jag fick vara en del av klassen. Det var på grund av er att jag inte åkte hem redan i september för jag mådde så dålig.
Tack för Gianlucas farvälparty, tack för Berlinresan, tack för utflykten till GEA Stugan, tack för varje (tråkig) lektion :)
Jag kommer sakna är jätte mycket. Det känns absolut fel att inte går vidare i er klass, det känns ännu sämre att jag antagligen inte ens kan komma när ni tar studenten för jag ska ta min i Tyskland vid ungefär samma tid.

Tack också till alla mina lärare, även om ni förmodligen aldrig komma att läsa det här.

Jag hoppas att jag kan komma tillback och hälsa på redan i september. Jag har höstlovet de två veckor innan ni har det.
Annars hoppas jag fortfarande på ett under så att jag kan ta studenten med er och i Sverige även om sannolikheten är rätt så liten.

TACK, HU1!

//Denise

1 Kommentar:

  1. Hallo :)
    also ich wollte nur sagen, ich schaue ab und zu mal auf deinen Blog und lese das auch :) Und ich bin sehr stolz auf mich, dass ich all das hier verstanden habe (auch wenn es sehr lustig aussieht ^^). Das mit einem Treffen klappt nicht mehr (so wie es aussieht), aber ich hoffe trotzdem, dass wir uns irgendwann nochmal treffen :)
    Liebe Grüsse aus Kopenhagen, Nina

    AntwortenLöschen